sâmbătă, 20 februarie 2010

Cum am început

Anul trecut, am considerat că elevii din Şcoala Gimnazială Toflea, Jud. Galaţi, de etnie rromă, trebuie ajutaţi să îşi facă noi prieteni în localităţile învecinate. Asta se putea realiza foarte uşor prin intermediul unor competiţii sportive.
Colegii şi prietenii mei din Munteni şi Berheci au fost încântaţi de ideea unui parteneriat între şcolile noastre. Am considerat că sportul este un mijloc foarte bun de promovare a dialogului şi comunicării dintre elevii din şcoli şi localităţi diferite. Ne-am oprit asupra fotbalului, handbalului, atletismului, tenisului de masă.
Am reuşit astfel să aducem împreună elevii din cele trei şcoli în cadrul unor competiţii atractive, în care cel mai important rezultat a fost să vedem că, din competitori, elevii noştri au devenit prieteni.

2 comentarii:

Cristina Cîmpianu spunea...

FELICITARI PENTRU BLOG!

Cristina Cîmpianu spunea...

http://www.scoala1independenta.wgz.ro/menu/independen-a/descriere